maandag 17 februari 2014

Lego broodtrommel en fles

C heeft sinds kort een Lego-lunch box en drinkfles.
Ze stonken heel erg, dus eerst heeft mamma iets aan de geur gedaan.
Ik zelf vind dat die fles niet echt vriendelijk kijkt,
de meneer heeft wel een glimlach, maar de ogen staan niet vriendelijk.
Maar het gaat er om dat C hem leuk vindt en niet wat ik als beer
er van vindt.
Ja, oké ik ben een klein beetje jaloers, dat meneer Lego mee mag
naar school en zelfs de klas krijgt te zien.
Maar ik ben niet jaloers, dat hij het grootste deel van de tijd
in C's tas moet zitten. Terwijl ik lekker thuis op de bank mag zitten :-).

2 opmerkingen:

  1. Ik ben het met je eens Bär dat die Legofles een beetje boos kijkt. Maar dat zou jij toch ook doen als je een hele tijd in een tas moet zitten.

    BeantwoordenVerwijderen